loading...
تک وروجک
تبلیغات

شایان بازدید : 65 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Wordaizer نرم افزاری بسیار جالب برای ساخت اشکال و کلمات مختلف از کلمات است! در واقع کاربر میتواند با استفاده از کلمات مختلف لاتین ، اشکال و دیگر کلمات را به صورت گرافیکی بسازد. برای مثال میتواند شکلی از دایناسور را با کلمه Dinosaur یا هر اسم یا اسم های دیگری که دوست دارد را بسازد. این نرم افزار همچنین دارای اشکال پیش فرضی است که کاربر میتواند با انتخاب آنها و ارائه کلمات مورد نظر خودش ، آن شکل را با کلمات مورد نظر خودش بسازد. برای مثال شکل یک خروس را با کلمه khoros بسازد! این نرم افزار برای ارائه خروجی به کاربر از فرمت bitamp استفاده میکند و قابلیت ذخیره سازی تا کیفیت ۱۵۰dpi را نیز دارا می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و هر کاربری میتواند به سادگی با آن ارتباط برقرار نماید. قابلیت انتخاب فونت و رنگ فونت و حالت فونت و رنگ پس زمینه و مختلف بودن رنگ کلمات استفاده شده نیز درون نرم افزار تعبیه شده است.


شایان بازدید : 60 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Win7 MAC Address Changer نرم افزاری کوچک و ویژه است که توانایی تغییر دادن mac address را به کاربران نسخه های مختلف ویندوز را میدهد. این نرم افزار میتواند به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به استفاده از ترفندهای ویژه mac address دستگاه های مختلف کامپیوتری و وایرلس ها را تغییر دهد. همانطور که میدانید تمامی وسیله هایی که به اینترنت متصل می شوند دارای mac address یا Media Access Control Address می باشند که در هنگام اتصال به شبکه قابل رویت می باشند. کاربران میتوانند به هر دلیلی چه برای سرگرمی و چه برای مسائل امنیت نسبت به تغییر آن اقدام نمایند. این نرم افزار برای تغییر mac address از حالت تصادفی استفاده می کند و هر بار که کاربر بخواهد مک آدرس جدیدی را برای او ایجاد می نماید. قابلیت برگرداندن به mac address اصلی سخت افزار نیز وجود دارد تا در هر زمان که لازم بود تغییرات ایجاد شده از بین رفته و به حالت اولیه برگردد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده است و بنابراین در کاربرد آن مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود. همچنین نرم افزار با ویندوز ۸ و دیگر ویندوزها سازگار بوده و از هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می نماید.


شایان بازدید : 61 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های  mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد.  رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد. 

شایان بازدید : 60 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.


شایان بازدید : 46 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه عکس های اس ام اسی برای موبایل 
ادامه تصاویر در ادامه مطلب و لینک دانلود رایگان

 

                                

                                

ادامه مطلب
شایان بازدید : 66 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

avatar-300x168.jpg

پلاگین آواتار برای چتروم شما

با سلام …

با پلاگین آواتار سایت رو آپدیت کردم !!!

خیلی از دوستان اسرار میکردن هرچه زود تر این پلاگین رو بنویسیم

 

که واقعا وقت نمیکردم و … تا این که دیروز نوشتم ….

ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,138
  • بازدید ماه : 2,335
  • بازدید سال : 12,494
  • بازدید کلی : 47,025
  • کدهای اختصاصی


    Yahoo Status by RoozGozar.com

    تک وروجک