loading...
تک وروجک
تبلیغات

شایان بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.


شایان بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.


شایان بازدید : 83 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2012 13.00.26 Final: – پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی نظیر ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO – امکان قفل گذاشتن روی فایل فشرده – ساخت فایل های فشرده SFX archive – انتقال فایل های فشرده به سرورهای FTP – رایت فایل های فشرده مختلف و iso روی لوح فشرده – ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده و اطلاعات شما – توانایی ایجاد فایل های بک آپ – قدرت بسیار بالا در فشرده سازی اطلاعات نسبت به دیگر نرم افزارها – تعمیر فایل های فشرده معیوب – ادغام چندین فایل فشرده و یا تبدیل یک فایل فشرده به چند فایل – امکان ایجاد استایل برای فایل فشرده – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ – و…


شایان بازدید : 70 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


شایان بازدید : 61 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylonتنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.


شایان بازدید : 58 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Win7 MAC Address Changer نرم افزاری کوچک و ویژه است که توانایی تغییر دادن mac address را به کاربران نسخه های مختلف ویندوز را میدهد. این نرم افزار میتواند به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به استفاده از ترفندهای ویژه mac address دستگاه های مختلف کامپیوتری و وایرلس ها را تغییر دهد. همانطور که میدانید تمامی وسیله هایی که به اینترنت متصل می شوند دارای mac address یا Media Access Control Address می باشند که در هنگام اتصال به شبکه قابل رویت می باشند. کاربران میتوانند به هر دلیلی چه برای سرگرمی و چه برای مسائل امنیت نسبت به تغییر آن اقدام نمایند. این نرم افزار برای تغییر mac address از حالت تصادفی استفاده می کند و هر بار که کاربر بخواهد مک آدرس جدیدی را برای او ایجاد می نماید. قابلیت برگرداندن به mac address اصلی سخت افزار نیز وجود دارد تا در هر زمان که لازم بود تغییرات ایجاد شده از بین رفته و به حالت اولیه برگردد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده است و بنابراین در کاربرد آن مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود. همچنین نرم افزار با ویندوز ۸ و دیگر ویندوزها سازگار بوده و از هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می نماید.


شایان بازدید : 60 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های  mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد.  رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد. 

شایان بازدید : 76 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶ اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم. Information : در این بخش کاربر میتواند اطلاعات جامعی در رابطه با سخت افزارهای سیستم و همچنین اطلاعاتی در رابطه با ویندوز خود داشته باشد. همچنین میتواند کلید مربوط به ویندوز نرم افزارهای آفیس را مشاهده کنید. برنامه های در حال اجرا را بررسی کند. Optimizer : بخش بهینه سازی مسلما برای بهینه سازی و در نتیجه افزایش سرعت ویندوز می باشد. افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، افزایش سرعت قطعات سخت افزاری ، کنترل برنامه های استارت آپ ، غیرفعال کردن پروسه های غیرضروری سیستم ، بررسی برنامه های در حال اجرا و غیرفعال و فعال کردن انها و… Cleaner : بخش پاکسازی در واقع شامل تمامی امکانات جهت پاکسازی است. از پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده گرفته تا پاکسازی رجیستری. همچنین پاکسازی فایل های اضافی و شبیه به هم هارد دیسک ، پاکسازی فایل های اضافی اینترنتی ، پاکسازی لاگ فایل ها و… . پاکسازی رجیستری در جهت حذف ورودی ها نامعتبر است و باعث بهبود عملکرد ویندوز خواهد شد. یکپارچه سازی رجیستری نیز در این بخش واقع شده باعث تنظیم رجیستری ویندوز خواهد شد. در ضمن امکانی نیز برای حذف آیکون های بدون استفاده دسکتاپ تعبیه شده است. Customization : بخشی برای شخصی سازی تنظیمات ویندوز تغییر منوها و این قبیل کارهاست. توسط این بهش میتوانید کلیدهای میانبر طراحی کنید ، کارکرد برخی کلیدها را تغییر دهید ، منو کلیک راست را ویرایش کنیدو… Security : توسط این بخش ضمن انجام تنظیماتی که باعث افزایش امنیت ویندوز خواهند شد ، میتوانید به محدود کردن استفاده از نرم افزارها اقدام کنید و فایل ها و فولدرها را قفل نماید. امکان بازیابی فایل های حذف شده نیز امکان پذیر است. همچنین میتوانید محل فایل های سیستمی را تغییر دهید تا از دسترس هکران و افراد دور باشد. Network : مجموعه ابزارهایست برای تنظیمات شبکه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت با امکاناتی جهت ویرایش هاست فایل ها و…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 10,860
  • بازدید کلی : 45,391
  • کدهای اختصاصی


    Yahoo Status by RoozGozar.com

    تک وروجک