loading...
تک وروجک
تبلیغات

شایان بازدید : 278 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

چت باکس های رزبلاگ با وجود غیرفعال بودن امکان ارسال مطلب به آنها وجود دارد. شما با استفاده از این ابزار می تونید برای چت باکس های وب هایی را که در رزبلاگ وجود دارند که چه چت باکس های فعال و چه چت باکس های غیرفعالی دارند برایشان پیام ارسال کنید.

حتما فکر می کنید که چه فایده ای دارد. ولی امروزه به دست آوردن لینک به همین سادگی ها نیست. پس به راحتی می توانید لینک خودتون رو در آدرس site.rozblog.com/chatbox ثبت کنید


شایان بازدید : 210 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت BDRip 720p و BDRip 1080pمی باشد|

|نسخه دوبله فارسی "استودیو آواژه" به پست اضافه شد|

 

شایان بازدید : 286 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (2)



قطعا تا به حال بارها نیاز داشته اید که زمینه یک تصویر را حذف و فقط شیی مورد نظر را استفاده کنید. بله، فتوشاپ می تواند اولین انتخاب برای این مواقع باشد. اما اگر فتوشاپ در اختیار نداشتید یا تازه کار بودید تکلیف چیست؟
کلیپینگ مجیک (Clipping Magic) ابزاری آنلاین و رایگان است که برای حذف زمینه تصاویر تولید شده است. اگر با ما در ادامه مطلب همراه باشید، ممکن است در آینده این ابزار را جایگزین فتوشاپ در بسیاری موارد کنید.

حذف زمینه تصویر در کوتاه ترین زمان

شایان بازدید : 200 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

شخصیت‌اصلی بازی Kaitlan Greenbriar نام دارد. وی که در طی چند وقت گذشته در حال سفر به دوردنیا بوده، پس از مدت‌ها به خانه‌ی جدید خانواده‌ی خود بر‌می‌گردد اما آن را خالی میابد. پس از خواندن دست‌نوشتی که خواهرش، Sam، پشت‌در خانه گذاشته او می‌فهمد که کسی در خانه نیست. پس از کمی کندوکاو در ورودی خانه، Kate کلید زاپاس را پیدا کرده و وارد خانه می‌شود. در واقع لوکیشن اصلی بازی همین خانه است و هدف مخاطب هم پیدا کردن نشانه‌ای کوچک از اتفاقاتی است که بر سر خانواده‌ی وی آمده‌است. پس‌ازاین، روند اصلی بازی شروع می‌شود؛ شما به‌ترتیب قسمت‌های مختلف خانه‌را می‌گردید و نوشته‌ها و عکس‌های متفاوتی پیدا می‌کنید که به شما در فهمیدن سرنوشت خانواده‌ی مرموز کیت کمک می‌کند. پس از پیدا کردن بعضی آیتم‌های خاص و بررسی آن‌ها، فایلی صوتی با صدایSam به‌دست می‌آورید که وی آن‌را برای کیتی ثبت کرده و در واقعا شیوه‌ای ظریف برای روایت داستان بازی توسط سازندگان است. هر نواری که پیدا می‌کنید، ماجرا‌ها را از دید سم روایت می‌کند؛ اتفاقاتی که در مدت نبود کیت افتاده، رابطه‌ی خودش با کاراکتر Lonnie، دعواهای خودش با والدین، عشقی افسارگسیخته و در نهایت نوشته و نوار پایانی بازی که سرنوشت Sam ىا مشخص می‌کند، همه و همه به ظریف‌ترین شکل ممکن با صدای باطراوت Sarah Grayson روایت می‌شوند.

Gone Home PC-WaLMaRT

شایان بازدید : 74 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Turbo 2013

دانلود انیمیشن توربو با زیرنویس فارسی

کیفیت ۷۲۰p web-dl

 

نام انگلیسی : انیمیشن Turbo 2013

نام فارسی : انیمیشن توربو
ژانر: کمدی | ماجرایی | خانوادگی
سال انتشار : ۲۰۱۳
لینک : IMDB
مدت زمان : ۹۵ دقیقه
حجم : ۶۷۱ مگابایت
کیفیت :  ۷۲۰p web-dl – ( خوب )
اسکرین شات: دارد
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی :  دارد

شایان بازدید : 45 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که ادعا می‏کنند تمام راز و رمزهای مرورگر فایرفاکس را بلد هستند! در این صورت بایستی گفت هم‏اکنون قصد داریم در این ترفند به معرفی یک کلید ترکیبی بپردازیم که می‏تواند شما را غافلگیر کند! این ترفند می‏تواند گاهی برایتان بسیار کاربرد داشته باشد و سرعت کار شما را با تب‏های فایرفاکس و باز کردن صفحات اینترنتی بالا ببرد.

بدین منظور:
ابتدا اطمینان داشته باشید یک تب شامل یک صفحه اینترنتی در فایرفاکس باز باشد.
سپس (ترفندستان) کلیدهای ترکیبی Ctrl+T جهت باز کردن یک تب جدید را بزنید.
اکنون در صورتی که کلید ترکیبی Ctrl+Z را در نوار آدرس مرورگر بزنید آدرس اینترنتی مربوط به تب قبلی وارد نوار آدرس این تب می‏شود!
به این ترتیب می‏توانید با سرعت زیادی با استفاده از کلید Undo یا همان Ctrl+Z، تب قبلی را مشابه‏سازی کنید.

راه دیگر برای ایجاد نسخه دیگر از یک تب به صورت سریع، فشردن کلید ترکیبی Alt+D و پس از آن Alt+Enter است.
اما روش Ctrl+Z ترفندی بود که بسیار از کاربران به آن بی توجه بودند.

فشردن بیش از یکبار کلید Ctrl+Z در نوار آدرس مرورگر باعث بازیابی آدرس‏های موجود در History مرورگر خواهد شد.

شایان بازدید : 85 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

برای این کار............

شایان بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.


شایان بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.


شایان بازدید : 83 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2012 13.00.26 Final: – پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی نظیر ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO – امکان قفل گذاشتن روی فایل فشرده – ساخت فایل های فشرده SFX archive – انتقال فایل های فشرده به سرورهای FTP – رایت فایل های فشرده مختلف و iso روی لوح فشرده – ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده و اطلاعات شما – توانایی ایجاد فایل های بک آپ – قدرت بسیار بالا در فشرده سازی اطلاعات نسبت به دیگر نرم افزارها – تعمیر فایل های فشرده معیوب – ادغام چندین فایل فشرده و یا تبدیل یک فایل فشرده به چند فایل – امکان ایجاد استایل برای فایل فشرده – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ – و…


شایان بازدید : 58 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.


شایان بازدید : 71 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


شایان بازدید : 57 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Avatar: The Legend of Korra Season 2 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت اول و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

شایان بازدید : 150 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

شایان بازدید : 63 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


شایان بازدید : 59 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.


شایان بازدید : 57 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.


شایان بازدید : 59 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|


شایان بازدید : 54 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 

شایان بازدید : 62 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver XBOX360-iMARS

 

Hot wheels xbox360 cover small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای XBOX360

 

شایان بازدید : 52 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PS3-iMARS

 

Hot wheels ps3 cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

 

شایان بازدید : 68 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد


شایان بازدید : 51 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.


شایان بازدید : 60 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

.

شایان بازدید : 63 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

چند روز پیش در کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید، از سری جدید بازی‌های Infinity Blade رونمایی شد. بازی Infinity Blade همیشه نماد قدرت گرافیکی iOS بوده و در این نسخه هم که این بازی همزمان با عرضه‌ی iOS 7 و همچنین عرضه‌ی iPhone 5s و iPhone 5c در چند روز آینده است باز هم سازندگان می‌خواهند قدرت پردازش بالای آیفون‌های جدید را به شما نشان دهند. این بازی که اولین بازی ۶۴-بیت برای آیفون ۵s است دارای گرافیکی بسیار بالا و همچنین گیم‌پلی جذاب همانند گذشته است. در این نسخه شما می‌توانید کنترل دو شخصیت متفاوت را به عهده داشته باشید و با همان سبک محبوب سری‌های قبلی به‌نبرد دشمنان بروید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.


شایان بازدید : 74 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.


شایان بازدید : 53 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.


شایان بازدید : 59 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!


شایان بازدید : 48 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.


شایان بازدید : 76 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بدون ثبت نام به سایت هایی که به ثبت نام نیاز دارند وارد شوید!

 

روز به روز تعداد سایتهایی (بخصوص سایت نشریات خارجی) که برای مشاهده از شما شناسنامه کاربری و رمز عبور می خواهند افزوده می شود . برای دیدن اینگونه سایتها شما باید اول در سایت مذکور ثبت نام کنید و بعد مطلب یا خبر مورد علاقه تان را مشاهده کنید .

چشمکحالا اموزشی رو گذاشتم تا بتونید از این مشکل خلاص شده و راحت از مطالبتون استفاده کنید  البته بر ضد خودم استفاده نکنیداچشمک

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 10,960
  • بازدید کلی : 45,491
  • کدهای اختصاصی


    Yahoo Status by RoozGozar.com

    تک وروجک