loading...
تک وروجک
تبلیغات

شایان بازدید : 65 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|


شایان بازدید : 51 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 


شایان بازدید : 74 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

شایان بازدید : 389 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

عزیزان از این به بعد در هر اپی که میکنم یه مطلب هم درمورد هک میزارم براتون حاالا میتونه اموزش توضیح نرم افزار یا هر چیز دیگه ای باشه

راه‏هاي هک کردن يک ایمیل

در هفته‏هاي اخير در داخل کشور کاربران بسياري مورد هجوم حملات هکري به ID اي‏ميل‏هاي شخصي قرار گرفته‏اند. در اين موارد، از سوي هکر، اي‏ميل‏هاي بدون موضوع (No Subject) به آدرس‏هاي ذخيره شده در ليست تماس کاربر ارسال مي‏شود.

اين اي‏ميل‏ها مي‏توانند به عنوان مثال محتوي لينک‏هاي تبليغات دارويي باشند و از اين طريق، کاربران را تشويق به خريد محصولاتي از اين دست مي‏کنند.

اين نوع سايت‏ها اغلب جعلي هستند و به محض اينکه کاربر اطلاعات شخصي و بانکي خود را براي خريد کالا وارد کند، هکرها به اين اطلاعات دسترسي پيدا مي‏کنند.

رمزهاي عبور قوي، رمزهاي طولاني و ترکيبي از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و ديگر نشانه‏ها هستند. اين رمزها نبايد بر اساس واژه‏هاي لغتنامه‏اي و يا اطلاعات شخصي از قبيل تاريخ تولد باشند

ادامه...

شایان بازدید : 66 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,185
  • بازدید ماه : 2,382
  • بازدید سال : 12,541
  • بازدید کلی : 47,072
  • کدهای اختصاصی


    Yahoo Status by RoozGozar.com

    تک وروجک