loading...
تک وروجک
تبلیغات

شایان بازدید : 48 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

CDBurnerXP نرم افزاری عالی برای رایت انواع لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray و همچنین hd-dvd می باشد. این نرم افزار در عین حال رایگان نیز می باشد. این نرم افزار انواع لوح های فشرده به صورت data و با سرعت های مختلف رایت را انجام خواهد داد. قابلیت رایت روی لوح های فشرده دو طرفه و bootable را نیز دارا می باشد. در زمینه رایت لوح های فشرده صوتی ، قابلیت رایت لوح های فشرده mp3 و همچنین رایت audio cd را با قابلیت ویرایش تگ و با پشتیبانی از فرمت های mp3, wav, ogg, flac و wma و دارا بودن پلیر داخلی برای پخش فایل های صوتی انتخاب شده نرم افزار CDBurnerXP را در بخش صوتی نیز توانمند می سازد. ساخت و ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده شما و همچنین رایت فایل های iso روی رایت لوح های فشرده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. رایت لوح های فشرده video نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار گرفته است. رایت لوح های فشرده به صورت copy همزمان نیز مقدرو می باشد.


شایان بازدید : 50 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.


شایان بازدید : 83 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerArchiver 2012 13.00.26 Final: – پشتیبانی از اکثر فرمت های فشرده سازی نظیر ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO – امکان قفل گذاشتن روی فایل فشرده – ساخت فایل های فشرده SFX archive – انتقال فایل های فشرده به سرورهای FTP – رایت فایل های فشرده مختلف و iso روی لوح فشرده – ایجاد فایل های iso از لوح های فشرده و اطلاعات شما – توانایی ایجاد فایل های بک آپ – قدرت بسیار بالا در فشرده سازی اطلاعات نسبت به دیگر نرم افزارها – تعمیر فایل های فشرده معیوب – ادغام چندین فایل فشرده و یا تبدیل یک فایل فشرده به چند فایل – امکان ایجاد استایل برای فایل فشرده – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ – و…


شایان بازدید : 71 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


شایان بازدید : 150 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

شایان بازدید : 68 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد


شایان بازدید : 74 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.


شایان بازدید : 53 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.


شایان بازدید : 59 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!


شایان بازدید : 48 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.


شایان بازدید : 59 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن MainStage یکی از زیرمجموعه‌های اپلیکیشن Logic Pro X برای مکینتاش به‌حساب می‌آید. این ابزار در کنار یکدیگر بدون شک مک شما را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای ساخت و اجرای موزیک تبدیل خواهند کرد. اما کاری که MainStage به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد، کنترل بر روی آنچه در حال اجرا هستید می‌باشد. این مجموعه کلکسیونی از پلاگین‌ها و صداها را برای شما فراهم خواهد کرد تا در حین اجرای زنده بتوانید از صداهای خاصی که در حین ضبط موزیک به‌کمکتان آمده‌اند در حین اجرا بهره‌مند شوید. در MainStage 3 کار با بخش چنل‌ها راحت‌تر شده و Mixer نیز ارتقای چشم‌گیری داشته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.8.4 و بالاتر نیاز دارید.


شایان بازدید : 61 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylonتنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.


شایان بازدید : 81 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

شایان بازدید : 72 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

شایان بازدید : 63 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Wordaizer نرم افزاری بسیار جالب برای ساخت اشکال و کلمات مختلف از کلمات است! در واقع کاربر میتواند با استفاده از کلمات مختلف لاتین ، اشکال و دیگر کلمات را به صورت گرافیکی بسازد. برای مثال میتواند شکلی از دایناسور را با کلمه Dinosaur یا هر اسم یا اسم های دیگری که دوست دارد را بسازد. این نرم افزار همچنین دارای اشکال پیش فرضی است که کاربر میتواند با انتخاب آنها و ارائه کلمات مورد نظر خودش ، آن شکل را با کلمات مورد نظر خودش بسازد. برای مثال شکل یک خروس را با کلمه khoros بسازد! این نرم افزار برای ارائه خروجی به کاربر از فرمت bitamp استفاده میکند و قابلیت ذخیره سازی تا کیفیت ۱۵۰dpi را نیز دارا می باشد. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده است و هر کاربری میتواند به سادگی با آن ارتباط برقرار نماید. قابلیت انتخاب فونت و رنگ فونت و حالت فونت و رنگ پس زمینه و مختلف بودن رنگ کلمات استفاده شده نیز درون نرم افزار تعبیه شده است.


شایان بازدید : 58 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Win7 MAC Address Changer نرم افزاری کوچک و ویژه است که توانایی تغییر دادن mac address را به کاربران نسخه های مختلف ویندوز را میدهد. این نرم افزار میتواند به سادگی چند کلیک و بدون نیاز به استفاده از ترفندهای ویژه mac address دستگاه های مختلف کامپیوتری و وایرلس ها را تغییر دهد. همانطور که میدانید تمامی وسیله هایی که به اینترنت متصل می شوند دارای mac address یا Media Access Control Address می باشند که در هنگام اتصال به شبکه قابل رویت می باشند. کاربران میتوانند به هر دلیلی چه برای سرگرمی و چه برای مسائل امنیت نسبت به تغییر آن اقدام نمایند. این نرم افزار برای تغییر mac address از حالت تصادفی استفاده می کند و هر بار که کاربر بخواهد مک آدرس جدیدی را برای او ایجاد می نماید. قابلیت برگرداندن به mac address اصلی سخت افزار نیز وجود دارد تا در هر زمان که لازم بود تغییرات ایجاد شده از بین رفته و به حالت اولیه برگردد. محیط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده است و بنابراین در کاربرد آن مشکلی متوجه کاربران نخواهد بود. همچنین نرم افزار با ویندوز ۸ و دیگر ویندوزها سازگار بوده و از هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی می نماید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سطح سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 10,958
  • بازدید کلی : 45,489
  • کدهای اختصاصی


    Yahoo Status by RoozGozar.com

    تک وروجک